NEW YORK →

Lähden huomenna New Yorkiin aina 21. päivään asti !! En ole koskaan aikaisemmin Suomen rajaa ylittänyt, joten olen ihan n00b tässä ja jännittys laukeaa varmaan tosi rankkana kun shokaistun helsinki-vantaa lentokentästä :___D

Okei eli voisin tässä kohtaa mainita, että kovin mukavaa että olen saanut kävijöitä tähän blogiin (en todellakaan odottanut niinkään montaa!!) ja pahoittelenkin, että tässä nyt tulee varmaan pieni tauko ennen kunnollista merkintää, sillä en kauheasti fiilistele hyvällä sitä että kirjoittaisin ilman ääkkösiä. Jahka olen atlantin tuolla puolen kuitenkin shoppaillut henkeni edestä, tulee kunnon merkintää varmaan tavattoman paljon!!

Tähän loppuun vielä äskön bongaamani kaksi kuvaa Pariisin Kevät 2009 muotiviikon vieraista!


Mahtavin pikkutyttö ikinä <3 ja pinkit martensit bongattu!!

4 kommenttia

  1. Noi pinkit martensit kelpais! Ja näyttää olevan vielä kiiltonahkaa<3
    Itelläni on tällä hetkellä vaan mustat kiiltonahkaset, kalleimmat kengät jotka oon ostanu mutta en kyllä kadu! :D

    VastaaPoista
  2. oon käyny varmaan sata kertaa kattelemassa tätä blogia, mut kertaakaan tätä ennen oo lukenu. nyt kuitenki luin kaikki postaukset ja aaaa tää on niin makee :O
    saisit vaa lisäillä kuvia, joissa iteki näyt :----DDD

    VastaaPoista
  3. @ rookie; ihan normimaiharit vai nekin martensit? ite nyt sitte sain nuo keltaset hankittua että oon ihan tajuttoman in love niiden kaa <3

    @ sanna; ihana et kommentoit! kiitos kovasti ja koitan jatkossa postailla kuvia myös itsestäni nyt kun tämän saan vasta kunnolla käyntiin :3

    VastaaPoista